Dinitroli töötlus koosneb mitmest olulisest etapist:

Kõigepealt peseme auto põhja ja porikoopad survepesuriga korralikult puhtaks. Võtame ära logarid ja põhjaplastikud. Peale seda peseme plastikute ja logarite alused pinnad. Pestud pinnad kuivatame.

Esimene roostekaitsekiht on korrosioonikaitsevedelik Dinitrol ML mis on mõeldud sõiduki siseosade, karpide ja liidete korrosioonitõrjeks. Aine ülesanne on aeglustada või peatada korrosiooni edasine aktiivne tegevus tungides kõik võimalike pragude ja liitekohtade vahele. Antud ainega töötleme kogu põhja, põhja all olevad karbid nii seest kui väljast, esiraami alatala ja esimesed sisemised poritiivad, küljekarbid seest poolt, taga tiiva sisemised kaared, esi- ja taga luugi sisemised servad, kõik porikoopad, sildade osad ja ka uksed. See tekitab töödeldavale pinnale rasvase vett tõkestava kihi, mis aeglustab korrosiooni. Ainel laseme kuivada.  Järgnevalt kanname auto põhjale ja porikoobastele  Dinitrol LT Penetrant. See aine lisab täiendava roostekaitse kihi ning  pehmendava kaitse kivide poolt tekitatud löökide eest.

Töö lõpus paigaldame tagasi põhjakaitsed ja logarid, ning peseme auto väljast puhtaks.

Kogu töö võtab aega terve päeva. Hind alates 180€
Soovitav on kaitsekihti uuendada kahe aasta tagant.

Lisaks sellele pakume ka:

Dinitrol ML + 4941  (kivikaitse) töötlust - hind alates 270€ - töö aeg 1-2 päeva, Soovitav on kaitsekihti uuendada nelja aasta tagant. 

Dinitrol ML + 3125HS (kivikaitse) töötlust - hind alates 300€ - töö aeg 1-2 päeva, Soovitav on kaitsekihti uuendada nelja aasta tagant.

Dinitrol 977 + 449 (kivikaitse) töötlust - hind alates 375€ - töö aeg 1-2 päeva, Soovitav on kaitsekihti uuendada nelja aasta tagant.